Alla inlägg den 27 juni 2011

Av langtanefterbebis - 27 juni 2011 17:41

Jaha,då verkar det som att förlossningen har startat. Har juh legat med sammandragningar/förvärkar i flera dygn nu och inatt har dom kommit ganska tätt. Men jag har juh hela tiden trott att det varit en förstoppning. Men idag på morgonen så fick jag en kraftig blödning..fick såklart panik och bara skrek på Alex som ringde in till förlossningen. Dom ville att vi skulle komma in så att jag kunde bli undersökt och då visade det sej att jag var öppen 4 cm...både jag och Alex blev helt chockade. Men eftersom jag inte har så mkt värkar så fick vi åka hem igen och det är lika skönt det. Är mkt hellre hemma här,än att bara ligga där och glo. Men jag hoppas att det sätter fart nu snart...man är så förväntansfull nu=) Barnmorskan sa att det kunde dröja tills i morgon bitti,så vi får se vad som händer här under kvällen och natten...skönt iallafall att det är på gång nu.

Lam bild jag vet,men här ligger jag iallafall i den lilla "skrubben" och mäter mina sammandragningar+bebis hjärtljud. Kan lova att det inte var skönt att ligga på den britsen i 1timme. Bebisen var dessutom väldigt trött,så till slut så fick vi gå upp på sjukhuset och vandra omkring och när vi kollade hjärtljuden nästa gång så var bebisen betydligt piggare=)


Nä,nu ska jag spela lite Beta...får hoppas att det sätter igång det hela=)


Kram 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards