Alla inlägg under december 2010

Av langtanefterbebis - 27 december 2010 18:44

Har varit på inskrivning idag. Hade sett fram emot det så mycket. Trodde att jag skulle få höra på bebis hjärtljud bla,men icke. Tog väl typ 40 min,sen var det klart. Men har juh morgondagen att se fram emot. Då ska vi äntligen få se det lille pyret igen. Som vi längtar.


Fick iallafall klartecken från b-m ang thailand,så nu sitter hela familjen och letar resor,så blir väl att boka i dagarna=)


I morgon så kommer jag att lägga upp en bild från UL=) Kommer att ha svårt att sova inatt...


Nu måste jag kolla lite nyårsmat.

Av langtanefterbebis - 25 december 2010 08:21

Juldagen idag och jag ska snart iväg till jobbet. Alex åkte till Onoff redan kl 05.30 idag stackarn. Jag är så fruktansvärt trött,men har haft en jätte mysig jul med HELA familjen. Helt underbart. Jag har gått in i v13 och tiden bara springer iväg=) På måndag är det dags för inskrivning och på tisdag så är det NUPP.

Har börjat känna en del i magen nu,känns verkligen att det är ngt som växer där inne,svårt att förklara,men lite som mensvärk känns det.

Nästa jul och nyår så blir det att hela familjen sticker till Thailand,men nu har jag börjat oroa mej för vaccinationerna. Måste kolla på bm på måndag om det är okej att åka så långt bort en en så liten bebis. Bara att hålla tummarna.


V 13

 


Nu dags för jobb.

Av langtanefterbebis - 16 december 2010 09:36

Det närmar sej helg igen,det går så himla fort allting. I morgon så går jag in i v12. Känns skönt att äntligen ha kommit till den "säkra veckan" Magen har börjat växa lite och vissa kläder sitter lite tight nu. Men värst är brösten. Kan inte ha mina bh:ar längre. Dom skär in så jäkla hårt att det blir svårt att andas. Så nu har jag beställt några gravid bh:ar. Inte överdrivet sexigt,men vad ska man göra=) Stackars Alex alltså=) Bara en vecka kvar till julafton,känns så knepigt. Men ska bli supermysigt såklart att träffa alla. Tisdagen efter jul så är det dags för nupp,jag längtar så till att få se det lilla pyret nu igen.

Idag ska det visst komma in massa snö igen,precis som att det som ligger inte räcker till...jag är så trött på denna vinter. Ge mej en solsemester nu tack.


 

Av langtanefterbebis - 9 december 2010 12:54

Nu ska jag strax åka till jobbet. är så trött så egentligen orkar jag inte,men vad ska man göra? är bara två dagar kvar sen så åker jag och älsklingen ner till Gbg för att gå på Jul på Liseberg och mysa massa. Julen närmar sej nu,har ingen julkänsla alls detta året. Vet inte varför faktiskt,kanske massa annat i huvudet=) Har inte köpt en enda julklapp än heller.

Den 27 dec så ska jag på inskrivning och den 28 så ska vi göra nupp-testet,såklart lite nervöst,men tror att allt är bra där inne med bebisen. Hemsk tanke om det nu skulle visa ngt...men man får tänka positivt=) Ska bli himla kul att se skillnaden på bebis nu,sist var den så liten att man "bara" såg hjärtat slå,denna gången kommer man faktiskt se en liten bebis där inne=)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards