Alla inlägg den 2 juni 2011

Av langtanefterbebis - 2 juni 2011 18:09

Åh,shit vilken dag jag har haft alltså. Jag har legat i sängen exakt hela dagen,bortsett från mellan kl 9-11.30,då min bror och svägerska+bebis var här. Alex har varit och fiskat,så jag tänkte redan igår att jag skulle ha en riktig slappardag. Så skönt..har sovit till och från,spelat på mobilen,kollat bloggar och sovit igen. Jag gick upp först nu=) Alex ligger och vilar efter fisket,men ska strax gå in till honom och se om han känner för en promenad. Känner att jag behöver komma ut lite nu. Är gryms sugen på fruktsallad och den nya kesellan med hallon,så det ska jag åka och köpa och äta på ikväll.


Det här åt jag till kvällsmat igår. Mmm,så gott. Tack Molly för att du tipsade om kesellan.

 

Förresten igår när jag låg i soffan och kollade på tv,så vände sej bebisen så kepigt till att jag fick tag på hela rumpan=) Haha...så kul. Alex blev helt tårögd=) Kändes som att man var så nära på ngt sätt..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards