Alla inlägg den 14 juni 2011

Av langtanefterbebis - 14 juni 2011 15:11

Hej på er. Har precis kommit hem från barnmorskan. Idag hade blodtrycket gått ner lite,men var fortfarande på gränsen. Men absolut inget att oroa sej för. Ingen äggvita i urinen iallafall och det är bra. Idag är jag ganska trött,så jag ska strax vila lite igen. Känns som att det är det enda man gör nu. Kanske åker in till stan en sväng sen,men får se lite hur jag känner mej. Alla mina vänner får ursäkta att jag inte är så social just nu,men jag känner mej verkligen trött hela tiden. Hoppas att ni förstår.


Igår bakade jag hallonmuffins. Följde receptet exakt,men ändå blev dom torra...jag är verkligen kass på att baka. Haha,men jag ska försöka att bli bättre. Tänkte nämligen att man kan baka lite och ha i frysen som man sen kan bjuda på när alla ska komma och hälsa på. Man måste tänka framåt...=)


Nu ska jag betala lite räkningen och sen vila lite.


Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards