Alla inlägg den 21 juni 2011

Av langtanefterbebis - 21 juni 2011 09:24

Godmorgon.

Då var det snart dags för ett nytt besök hos barnmorskan. Alltid lika mysigt. Ska väl lyssna på bebis hjärtljud och kolla mitt blodtryck. resten av dagen så har jag inget planerat och det är såå skönt. Ska bara ligga inne och läsa och spela xbox=) Man kan juh ha det sämre. Njuter verkligen av att gå hemma nu.


Igår så var jag hos Molly och hon bjöd på en jättegod middag,det uppskattades verkligen. Så skönt att bara få sätta sej vid ett dukat bord ibland. Så tack så mkt Mollybolly=)


Nu är det bara lite drygt 2 veckor kvar till BF(beräknad förlossning) och det känns helt underbart att det faktiskt kan sätta igång när som nu...Varje gång jag ringer till Alex på jobbet så tror han att jag fått värkar=) Vi längtar så otroligt mkt efter att få se vem det är som legat i magen så länge nu. Vem kommer h*n att vara lik? Det är så spännande allt just nu. Tyvärr så känner jag ingenting,mer än lite mensvärk,men det har jag gjort ganska länge,så jag antar att det inte är ngt tecken heller. Skulle vara så kul om man kunde få ett datum bara.


Nä,dags att gå ner till vårdcentralen.


Maxen tar hand om lilla bebismagen=)

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards