Alla inlägg den 10 juni 2011

Av langtanefterbebis - 10 juni 2011 11:05

Nu ska jag strax till barnmorskan igen. Min ordinarie bm var sjuk igår så jag fick komma till råslätt. Åh,hon var så himla trevlig den kvinnan. Men mitt blodtryck var ngt för högt så jag måste dessvärre tillbaka idag igen för att kolla+lämna urinprov för att kolla så att det inte är havandeskapsförgiftning. Det tror jag verkligen inte att det är,för jag mår precis som innan och svullen om händer och fötter har jag varit i stort sett hela tiden. Men det är bra att dom har koll på en,det känns jätte tryggt.


På söndag firar jag och älsklingen 1 årig förlovningsdag. Vi ska fira detta ikväll tänkte vi,men vi har inte bestämt vad vi ska göra än. Tanken var först att vi skulle köpa med oss massa god mat från Blåhed och låna en båt och ro ut till en ö och ha picknick i solnedgången...men vädret är juh kass,så det blir nog att vi går ut och äter middag istället. Mysigt det också=)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards