Alla inlägg den 23 februari 2011

Av langtanefterbebis - 23 februari 2011 15:06

Ska strax gå ner till bussen och åka till jobbet. Börjar bli van att åka kommunalt nu flr tiden,då Alex alltid har bilen till jobbet. Tycker att det är helt okej ändå.


Gjorde mitt valideringsprov idag,som jag INTE klarade=( Nä,men jag hade det lite på känn. Det är bara att bita i det sura äpplet och läsa den kursen då. Det är som det är. Fick 51% och man skulle ha 65& för att vara godkänd. Jag fick bra reslultat på alla kategorier utan äldrevården hur den var förr i tiden på 1700-1800-talet. Det var riktigt svåra frågor om det.


Lilla baby inne i magen verkar glad iallafall så som h*n rör sej hela tiden=) Men som jag skrev häromdagen,inga sparkar ännu,bara rörelser. Börjar bli riktigt jäkla fet nu med=( Fick inte ens på mej ett par stövlar som jag hade förra våren. Inget kul alls faktiskt. Direkt när bebbe är ute så blir det viktväktarna. Måste ner i vikt då till Thailand. Kommer att ha ca 5 månader på mej så det borde jag väl fixa hoppas jag.


Jaja, nu måste jag springa till bussen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards