Alla inlägg den 1 februari 2011

Av langtanefterbebis - 1 februari 2011 18:27

Hej hej!

Har precis kommit hem efter att ha varit i stan och jobbat några timmar. Ska strax äta lite kvällsmat. Idag har jag känt bäbis flera gånger. Det är första gången som jag känner den lille fler än en gång på en dag=) Supermysigt. Idag har jag och Maxen varit på en långpromenad i skogen,men det är så tråkigt väder ute och jag längtar verkligen tills att det blir vår. 


I lördags så var jag och Camilla i Gränna och åt lunch. Vi skulle egentligen ha spelat minigolf,men det var stängt så vi bestämde att det fick bli en lite utflykt istället. Riktigt mysigt var det.


Så köpte vi såklart en massa polkagrisar och grännaknäcke.

   


Alex har blivit varslad från Onoff=( Men han har redan fått nytt jobb,som tur är. Men jag tycker så synd om honom. Men men..det är bara att köra på igen.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards