Alla inlägg den 17 februari 2011

Av langtanefterbebis - 17 februari 2011 17:21

Shit,va dålig jag är på att uppdatera. Man får ångest när det går för lång tid. Aja,nu ska jag skriva ett par rader iallafall. Alex är iväg och jobbar,så jag och Maxen är ensamma här hemma. Jag har städat lite och försökt att bada....varmvattnet tog slut när badkaret bara var 1/4 fyllt..men jag hoppade i iallafall. Satt väl typ 2-3 min,sen var jag tvungen att gå upp. Haha.


I morgon så fyller Alex år,så mina och han föräldrar kommer hit på fika. Sen tänkte jag bjuda på frukost(tårta) på sängen och sjunga för honom. Mellan kl 9-12 i morgon så ska jag på info-möte i skolan. Åh,jag är så spänd. Ska bli superkul att börja plugga igen=)


Bebis rör sej för fullt och idag har jag känt den flera gånger. Inga direkta sparkar ännu,men tydliga rörelser. Nu vill jag bara att Alex ska få känna också,men varje gång han ska känna så blir bebis stilla igen. Går in i v 21 i morgon,så nu är det bara 19 veckor kvar till BF. Längtar så efter våran lilla bebis. Längtar efter att få se hur h-n ser ut,vem h-n är lik och hur h-n kommer att vara=) Våran lilla plutt.


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards