Alla inlägg den 7 mars 2011

Av langtanefterbebis - 7 mars 2011 15:12

Måndag igen och jag ska strax iväg till jobbet. Har pluggat några timmar nu med,men är grymt trött och när jag är trött så har jag svårt att få in all information som står i böckerna. Nu läser jag om centrala nervsystemet och ni hör juh själva hur kul det låter. Det är riktigt mkt info och riktigt svårt-men det är bara att läsa och läsa och läsa. Till slut så sätter det väl sej.


 Lilla bebis där inne är väldigt aktiv och sparkar massa hela tiden. Tycker det är mysigt=) Nu har vi äntligen köpt en filmkamera också,så nu kan vi filma och fota massor. Sen blir det såklart att filma förlossningen. Spännande=) Har börjat bli rädd och nervös inför förlossningen de senaste. Är så rädd att min kropp inte kommer att orka eller att det ska hända mej eller bebisen något. Jag vet inte,det är säkert helt normalt att känna såhär,men det är lite jobbigt. Sen är jag såklart rädd för smärtan,det är nog det värsta. Är rädd för att spricka och att det kommer bli en jobbig förlossning=( Ska prata lite med barnmorskan när jag ska dit nästa gång.


  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards