Alla inlägg under maj 2011

Av langtanefterbebis - 9 maj 2011 22:12

Hej bloggen. Nu var det ett tagsen som jag skrev. Dagarna flyter på som vanligt och jag väntar på besked från försäkringskassan om jag får gå hem om 3 veckor eller inte, Hoppas hoppas. Nu börjar det bli jobbigt och jag är så fruktansvärt trött på dagarna att jag tillochmed somnar på jobbet... idag har dte varit väldigt jobbigt. Väntade på en taxi i 1 1/2 timme på jobbet och trodde jag skulle dö. Jag var så hungrig och så trött+att det har varit väldigt varmt idag. Låg på gräsmattan och bara klagade=) Stackars han jag tar hand om. Haha.Jag somnade när jag kom hem kl 17 och sov fram till kl 20..


Nog klagat för idag. I helgen så har jag besökt Sthlm. Åkte dit med kamelen och träffade älskade kusinen. Var så himla mysigt och så skönt att komma iväg och bo på hotell och bara slappa. Nu känner jag mej ganska pigg,men ska strax försöka sova ändå. Jobbar 12 timmar i morgon...men ska faktiskt börja plocka fram lite bebiskläder som man kan ha med sej till BB. Lite tidigt kanske,men det är så mysigt att göra=) Som man längtar nu. Åhh..går inte att beskriva. Min lilla älskling i magen, kan inte fatta hur man kan älska ngn så mycket som aldrig har träffat.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards