Alla inlägg den 19 maj 2011

Av langtanefterbebis - 19 maj 2011 23:53

Oj,klockan är ganska kt och här sitter jag helt klarvaken och luktar på mitt nagellack=) Ja,det är sant...jag har fått ngn slags dille på nagellack,handsprit och aceton. Haha,sitter juh såklart inte och sniffar på det utan luktar bara till snabbt en gång. Knepigt det där vad man kan bli sugen på att äta eller lukta på. Härom natten så var jag tvungen att gå upp från sängen för att lukta på acetonen=) skitskumt.


Aja...Allt gick bra hos barnmorskan idag iallafall. Jag har gått upp 13 kg hittils och det känns okej. vet juh att jag inte har ätit superonyttigt,så det mesta är nog från graviditeten och inte massa onödigt fett får vi hoppas. Jag sa även att jag skulle vilja hyra en TENS inför förlossningen. Har sett dom ofta i jobbet och vi får även möjlighet att hyra en sådan för 300kr hos barnmorskan. Det är alltså en slags apparat som ger stötar på huden och man fäster den antingen på magen eller ryggen. Jag vet inte alls om det kommer att funka,men det är värt att testa. Man börjar använda den redan hemma när de första värkarna kommer och sen låter man den sitta kvar sålänge som man vill..


Nä,nu ska jag försöka sova.

Av langtanefterbebis - 19 maj 2011 10:52

God morgon. Idag har jag verkligen sovit länge,ämda fram till 9.50..riktigt skönt att sova ut. Har sovit så himla dåligt inatt,så det behövdes. Idag ska jag iväg till barnmorskan och lyssna på bebis hjärtljud=) Mysigt. Vi var även på ett tillväxtultraljud i måndags(standard efter ivf) allt såg bra ut och lilla myran vägde nu 2 kg. Tyvärr så kan inte Alex följa med idag eftersom jag ska vara där kl 14 och då har han börjat jobba. Nu ser till och med jag att magen har sjunkit rejält. Värsta hängbuken=) Får se vad BM säger idag om den kanske redan har fixerat sej. Spelar juh egentligen ingen roll,jag vet iallafall att h*n vänt sej med huvudet neråt.


v 32+5=v 33

 


Nu ska jag fortsätta med min broccolipaj.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards