Alla inlägg den 30 november 2010

Av langtanefterbebis - 30 november 2010 21:19

Idag har jag bakat lussekatter för första gången i mitt liv. Kan väl inte påstå att dom blev supergoda. Använde saffran som vi köpte i Indien för 2 år sen och det smakade ingenting. Men nu har man testat det iallafall. Har även lagat kålpudding,som blev desto godare.


Igår mådde jag väldigt illa och kräktes flera gånger=( det enda som hjälpte lite var att dricka iskallt vatten,så jag hävde i mej massa. Idag är jag piggare som tur är. Illamående är verkligen hemskt.


Jag börjar redan bli trött på all denna snö som vi fått,skulle kunna göra vad som helst för att få vår nu=) Men om 2 veckor så åker jag och Alex till Göteborg för lite julmys på Liseberg,vi ska även besöka fiskekrogen.


Skaldjursplatå

 


Alex har precis kommit hem nu,men det är visst hockey ikväll så man lär väl inte se han än. Jag ska gå ner och äta lite kålpudding tror jag allt=)


Bjuder på en bild på bebis i v9


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards