Alla inlägg den 29 november 2010

Av langtanefterbebis - 29 november 2010 19:05

Idag gjorde vi vårat första VUL,måste säga att det kändes helt fantastiskt. Går inte en beskriva känslan när man fick se det lilla hjärtat slå=) Läkaren sa att allt såg jättebra ut,så klart att man pustade ut lite. Visst kännd det fortfarande overkligt,men nu har man iallafall ett kort på den lille=)


v.8+3

 

Här inne ligger den nu och göttar sej den lille. Kändes så bra att Alex va med också. Tror nästan att det blev mer känslosamt för honom. Jag såg hur tårögd han blev.


Tänkte att jag skulle lägga upp bilder på gravstickan också(och som jag skrivit innan,detta är en dagbok för mej,där jag skriver det som jag tycker är viktigt och som jag vill komma ihåg senare,så inget intressant för er kanske,men då är det bara att sluta läsa=)


Första plusset,vågade inte riktigt tro på det här,så var tvungen att vänta 2 dagar för att sen göra ett nytt test.

 


Digitala testet. Först här förstod vi och jag kan säga att det är utan att tveka den lyckligaste dagen i våra liv.

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards