Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av langtanefterbebis - 14 oktober 2010 19:19

Hej igen.

Nu har min sambo kommit hem=) Idag har jag haft en tjejkompis här. Känns så himla dumt när hon frågar när jag ska börja med hormonsbehandligen och jag  bara bortförklarar mej. Har så svårt att ljuga för folk,men vi har juh bestämt att hålla det hemligt.

I morgon så ska vi vara i Linköping redan 07.30,så vi måste åka härifrån redan 05.30 Kommer nog vara hyfsat trött=)


Snart börjar Robinsson

Av langtanefterbebis - 14 oktober 2010 11:37

Hej bloggen.

Är hemma från jobbet idag,hade ont i magen när jag vaknade,men nu mår jag såklart bättre(typiskt när man börjar kl15 och redan har sjukanmält sej) Aja,får ta det som en mysig hemma dag istället. I morgon så bär det av mot Linköping för äggplocket. Åh, jag är så förväntansfull nu. Hoppas hoppas hoppas att det lyckas. Jag är knappt nervös längre. Lite nervös bara för att jag ska bli dålig dagen efter. Det får jag absolut inte bli,för då ska vi ut 5 tjejer och fira Kamelen som fyllt 25. Först ska vi åka gocart,därefter relaxa på Rosenlund och på kvällen blir det middag. En dag med bara överraskningar för Camilla.

Usch,får ångest för att jag är hemma idag. Brukar aldrig vara hemma från jobbet,men men. Är det ngn som läser min blogg som själv ska genomgå en IVF?



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards