Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av langtanefterbebis - 13 oktober 2010 22:35

Usch,ikväll har det varit jobbigt. Har gråtit sen jag kom hem. Har så mkt känslor och funderingar nu och är så fruktansvärt rädd att vi ska misslyckas. Känns inte som att Alex riktigt förstår mej heller. Han säger bara att misslyckas vi så är det juh bara att försöka igen och igen tills vi lyckas. Vet juh att han vill väl,men för mej är det inte så enkelt. Det tär på kroppen rent psykiskt det här. Går inte riktigt att beskriva,men ena sekunden är man så himla glad för att man har kommit såhär långt, men i andra sekunden så är man så ledsen och förtvivlad för att man är rädd för att misslyckas. Konstiga känslor man har i kroppen,mkt beror väl säkert på alla hormoner också.

Ska försöka att sova nu,så att man är piggare i morgon.God Natt!!



 


Av langtanefterbebis - 13 oktober 2010 19:41

Nu har jag precis tagit det sista nässprayet och om ca 1 timme så ska jag ta min pregnyl. Känner mej ganska lugn. Mest förväntasnsfull. Är juh på jobbet så jag behöver inte vara ensam. Ville bara skriva ett snabbt inlägg, ska jobba vidare nu. Kram

Av langtanefterbebis - 13 oktober 2010 11:56

Hej alla(om det är ngn som läser)

Igår så tog jag min sista Gonal-F spruta och idag ska jag ta min Pregnyl(ägglossningsspruta) Är lite nervös för den sprutan,rädd att jag ska få ont efteråt. men det ska säkert gå bra. Jag är så fruktansvärt förväntansfull nu. Går inte med ord beskriva hur mkt jag längtar till att plussa på gravtestet. Har suttit och tittat på massa videos i 3D vad som händer i kroppen vecka för vecka. Kan verkligen rekommendera www.babycenter.se

Detta känns så oehört stort och man tänker på det varje vaken minut. Jag ber till Gud att allt ska gå bra för oss. Sen är jag så glad och tacksam att allt har gått så smidigt. Jag har knappt haft ngt ont alls. Kanske jag inte ska säga innan jag tagit min Gonal spruta=) hehe,nä..men än sålänge så mår jag bra,om man bortser från tröttheten som inte är av denna värld.

Nu ska jag laga lite mat, kram på er.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards