Alla inlägg den 14 april 2011

Av langtanefterbebis - 14 april 2011 10:51

hej hej. Idag är det torsdag och jag är ledig. Var ledig igår oclså,så jag har varit i Hok inatt. Skönt att komma dit ibland och bli lite bortskämd av mammi och pappi. Alex jobbar juh så sent,så då kan man lika görna åka dit. Jag har försökt att lägga om Maxens sår,men även att jag är van att lägga om sår på folk så är det en helt annan sak att göra det på en hund. Han har jätte ont och efter en stund så åkte allt av igen. Så nu måste jag göra om det=( Är så rädd att han ska få ngn infektion i såret.

Min lilla älskling som är nersövd...

 


Bebis mår iallafall bra=) Så fort jag kom hem och la mej brevid Alex idag så började den att sparka på hans hand som låg på magen. Så kul att h'n alltid reagerar på när Alex pratar=) Känner igen pappas röst. Nu ska jag börja städa lite tror jag. Ha en fin dag.


avslutar med denna fina bilden. Hittade så fina blåsippor här ute som jag var tvungen att plocka in.

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards