Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Äntligen är helgen över

Av langtanefterbebis - 17 januari 2011 10:24

Äntligen så är denna helgen över,har jobbar 22 timmar på 2 dagar och det känns i kroppen idag. Så idag blir det en jätte lugn dag. Ska strax åka och handla på sveriges tråkigaste matbutik,Willys=( Men den ligger nära och jag ska även hämta ut mitt paket med kläder från HM=) Har beställt maaaassa kläder denna gången,så det ska bli spännande.


Igår när jag och Alex skulle sova så låg jag och vände på mej massa gånger,tillslut så la jag mej på magen och då var det ngt som rörde sej i magen kändes det som. Eftersom detta är min första grav så vet jag juh inte hur fosterrörelserna känns,men jag tror nog allt att det var lilla bäbis som rörde sej(hoppas det iallafall)


Såg att jag fått en del kommentarer,blir såkklart jätteglad för alla=) Det var en tjej som skrev ngt i stil med att tur att ni har råd att göra en ivf. Måste bara klargöra för henne att här i Jönköpings kommun så har man rätt till 2 försök gratis och det har man i de flesta länen,så kolla upp på era sjukhus innan ni vänder er till privata läkare.


Mina två älsklingar

 



en utav de lyckligaste dagarna i mitt liv när Alex friar till mej...

 


Nu ska jag åka och handla och hämta ut mitt paket=)

 
 
Camilla

Camilla

18 januari 2011 10:42

Wow, vilken resa. Grattis till bebis :) Hur länge försökte ni innan provrörsbefruktningen? Jag och min sambo har försökt nu ca ett halvår och även provat Pergotime.. Men än så länge inget pluss.. Hur gick ni tillväga och vad fick ni göra innan ni fick hjälpen ni behövde?
Du får ursäkta alla frågor :)
Lycka till nu hela familjen!

http://fr0stnatt.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sara

26 januari 2011 21:02

Vad jobbar du som? låter jobbigt med 22 timmar på två dagar :/ kram

langtanefterbebis

27 januari 2011 19:19

Jag jobbar som personlig assistent,så ibland kan det bli riktigt långa dagar..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av langtanefterbebis - 1 februari 2012 22:06

Nu har jag äntligen varit och fixat mitt hår. Klippte lugg,var väääldigt längesen jag hade det så det känns väldigt ovant. Sen slingade jag massa ljusa slingor och klippte även en del på längden. Blev jättebra och jag är nöjd. Juni är fortfarande v...

Av langtanefterbebis - 30 januari 2012 19:27


Hej. Inatt vaknade vi av att Juni började hosta jättemkt och var ledsen. Tog över henne till våran säng eftersom blivit så himla förkyld. Så hon fick sova mellan oss hela natten. Stackars lilla tjej. Tårarna bara sprutade på henne inatt,hon hade anta...

Av langtanefterbebis - 19 januari 2012 21:17


Godkväll. Sitter vaken helt ensam,då restev av våran lilla familj ligger och sover. Juni vaknade nytt och gallskrek,tror hon drömde ngt,för hon somnade om lika fort igen efter att jag tog upp henne lite i famnen.   Idag har jag har mina mammakomp...

Av langtanefterbebis - 17 januari 2012 20:39

Hej. Har precis duschat efter att ha varit i stan och tränat. Är helt slut i kroppen,men det är skönt=) Ska nog strax ta och lägga mej i sängen och spela lite på mobilen.   Annars har vi tagit det ganska lugnt här hemma idag. Juni vaknade först k...

Av langtanefterbebis - 16 januari 2012 12:47

Idag har Juni ätit en jätteportion med lax och blomkålspure. Så kul att hon gillar maten jag gör till henne. All mat som vi köpte på burk vägrade hon att äta,men nu så...=)  Snart ska vi in med Maxen till veterinären..stackars Maxen blev klämd i dö...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards